21.11.2006
Minni söi puruluuta










20.11.2006
Tupusta lisää kuvia
Tupu tässä 14v 8 kk ikäisenä 16.11.2006.

Tupu kesällä 2006 vahtihommissa.

Tupu aitauksessa kesällä 2006


Tupu 13v talvella 2005 syömässä luuta.

19.11.2006
Minnin tunneli
Patjasta kyhätyssä tunnelissa on Minnin mielestä kiva nukkua.

"ZZZZZZ"

"Hei pliiiiiis anna mun nukkuu rauhassa"

"ZZZZZZ"

"Taas se herätti mut tuolla kamerallaan..."

*perääntyy tunnelin syvyyksiin kameran ulottumattomiin*

"Kuvaa mun takapuolta sitte, mutta anna mun nukkuuuu"

"Eih... se tajus kiertää tunnelin toiselle puolelle kuvaamaan... :( "

"Tässä taas takapuoli kuvattavaksi! Vink vink lopeta jo tuo räpsiminen"

16.11.2006
Tänään kuvasin Tupua ja Rossoa.
Vanhat koirat ovat viisaita... ööööö.... Tyyppi joka noin on sanonut ei ole
nähnyt meidän vanhuksia! Ilmeet kertoo kaiken... :)







"Ai että pitäs ottaa älykäs ilme? Käyks tää? Ehh.. "

Minni leikkii Rosson ja Tupun lelulla.



"Anna tänne se mun lelu!"

"Tänne se!"

"Nyt mä tapan tän! Hähää!"





Minni ja Rosso leikkivät pihalla




Luoksetulo bichonin ja sheltin malliin :) . Bichoni tulee kauheaa vauhtia upottavassa hangessakin. Sheltti tulee sitten kun ehtii......

Minni ja Rosso poseeraa




Rossoa poseeraaminen alkoi kyllästyttää...

"Ootko ihan tosissaan että pitäs lähtä lenkille?"

Tupun kanssa kävimme metsälenkillä. Harmi kun Tupun kuvat ei oikein onnistuneet mutta tässä silti muutama Tupustakin...
Tässä Tupu tarppoo umpihangessa. Melkein 15-vuotiaaksi Tupulla on kyllä rautainen kunto :) . Itse väsähdin ennen Tupua :) .

Onneksi koko matkaa ei ollut moista hankea.




Rossokin oli mukana (kuvan reunassa näkyy vähän).

14.11.2006
"Rullaa matto!" -temppu
Hyvin opetetusta koirasta on apua myös siivouksessa. Minni osaa rullata maton rullalle ja myös suoristaa sen lattialle.
"Rullaa matto"


"Oisko tässä välissä namitauon paikka?"

Ja lopuksi matto pitää levittää takaisin lattialle:

Lähdössä iltalenkille
"Lähenkö iltalenkille vai syönkö silavan ensin, kas siinä pulma"

"Kyl mä taidan ton silavan kuitenkin eka syödä..."

"namia"

Metsässä Minnin ja hoitokoiramme Helmin kanssa

Lumista metsää



Sohvalle hyppimiskuvia
Minni osaa käskystä hypätä sohvalle, muuten se ei sohvalle tulekaan.
Ehkä tyylissä olisi vähän parantamisen varaa :), mutta onnistuuhan se noinkin.




Vartiokoira
Mikä on paras vartio- ja suojelukoira? No bichon frise tietenkin ;) . Todistusaineistoksi murtovarkaan pidätys bichonin tapaan. Murtovaras kaadetaan hyppäämällä selkään ja pidetään aloillaan.

No vitsi vitsi :) . Harjoiteltiin selkään hyppäämistä käskystä ja kun Minni oli aikansa hyppinyt, se huomasi että siellä selän päällähän on mukava olla. Minni kävi hakemassa puruluunsa ja alkoi syömään sitä Kimmon selän päällä. Kimmosta asia ei ollut yhtä kivaa...
Vanhoja kuvia Tupusta ja Rossosta, sekä entisestä koirastani Ruubenista ja kanistani Pupusta
Kuvat ovat huonolaatuisia koska ne on kuvattu kuvista, mutta toivottavasti saa jotain selvää.
Tupu on nytten 14 vuotta 8 kuukautta vanha collie.
Tässä kuvassa Tupu on 3-vuotiaana agilityssä. Vuosi on 1995.

Tupu 3v jouluna 1995


Tupu 5-vuotiaana poseeraa lenkillä. 21.6.1997

Tupu 8v nukkumassa kumisaappaan päällä 28.10.2000

Rosso on nyt 10 vuotta 10 kuukautta vanha sheltti.
Tässä kuvassa Rosso on 2 viikon ikäisenä emänsä kanssa. Vuosi on 1996.

Rosso 5 viikon ikäisenä.

Rosso 2v odottaa valppaana että pallo nakataan. 30.3.1998.

Rosso 4v hevostallilla 1.8.2000


Rosso 4v nukkumassa. 4.1.2001

Rosso 5v omalla pellolla. 8.6.2001

Rosso 9v valppaana

Yhteiskuva. Tupu 7v ja Rosso 3v. 3.4.1999

Entinen koirani Ruuben
Vuonna 2003.

Entinen lemmikkini Pupu
Vuonna 2002


13.11.2006
Tässä muutamia aamu-unisia kuvia Minnistä:
Minni ja rottapehmo




"Isin" kanssa sohvalla


"Äitin" kanssa tietokoneella


12.11.2006
Koirankeksin syöntiä
Minni on todellinen nautiskelija!

"Kattokaa mä syön herkkua!" Minni maiskuttaa suu auki jotta kaikki huomaisivat että sillä on namia :) .

"namia"

Kainalokoira

Paperirullan hylsyyn piilotettiin nami...

"Hei, äläs karkaa rulla!"

Lintukoira työssään :)

Puruluun syöntiä (tai siis ensin sitä pitää kanniskella ja ettiä sille hyvää piilopaikkaa...)



Hyvää yötä!

